Vill bara säga . . . .

. . . . .att det är synd om mig, för jag är sjuk! det är lixom Ullberg till helgen och om jag inte kan vara med på den så vet inte jag vad jag gör! Jag hatar att man kan vara sjuk, det är så himla onödigt, vad ska det vara bra för :s
Idag har jag bara sovit, göttans ändå, i alla fall när man sover nt när man vaknar för då börjar magen göra ont . . . . Har inte vart i skolan idag och jag tror inte att jag får gå imorgon heller -.-
Jag måste göra klart spanskaskiten också, <3
Kanske bloggar senare nu orkar ja nt mera<3
Digga brillsen (Y)<3

Kommentarer
Postat av: jagtrorduvetvem(L)

du måste komma å kolla med annacondan iaf :) <33

2010-04-28 @ 16:46:42
Postat av: S,

haha, men ofc!:P

om jag mår bra xd<3

2010-04-28 @ 18:12:55
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0