Toppendag ändå!

Trodde att jag skulle vara jättesjuk idag men så blev det inte, jag vaknade klockan halvåtta och var inte alls trött? (jag hade ju sovit nästan hela dagen igår så det va kanske inte så konstigt:P) Jag hade iaf en jääkla huvudvärk! åt tabletter och vilade lite innan pappa körde in mig till valhalla sporthall igen där jag träffade Gabbi å så, de var finaler i brottningen idag och vi kollade på dom :D det var några störda killar som typ följde efter oss och petade på oss :s nooolifer-.- när det var slut så flummade vi hyffsat mycket:P Gabriella har ju skämt ut sig i Göteborg i alla fall:P haha, sen så skulle dom gå till centralen vid tre, och då skulle jag hjälpa gabbi med hennes väska, det gick inte bra jag drog sönder handtaget så sen fick vi bära den ist:P Haha typiskt mig, pappa kom och hämtade mig när dom hade åkt, SORGLIGT värre! jag kommer snart upp, jag LOVAR! :D
haha, nu har jag vilat resten av dagen och smsat lite å så:D
Puss (L)

Okej, bilderna hör inte till texten, det va ja och Mimmi som va ute och va lika normala som vanligt i fredags:P
Jag bjuder på dom då! -.- <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad taskigt :(

2010-04-27 @ 16:16:51
Postat av: S,

haha, nejj!<3

2010-04-27 @ 21:32:25
URL: http://ssofiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0