Outfit, halft ;p

Haha, sooovmorgon idag! yeaahh :D haha veckan kan inte börja bättre:) ont i magen i skolan men det gick ju bra ändå(a)
När jag kom hem skulle vi äta äckliig korv till mat :@ jag åt inte kan jag säga-.- Hatar korv, usch!  Sen pluggade jag lite, sen har jag baaaaara deegat! göttans asså, fast ingen träning för att jag vart sjuk lite i helgen-.-
Idag var det faktiskt lite varmt ute, mulet men varmt:D sommarn kommer snaaaart hoppas jag :D
Dagens outfit och nåra bilder från helgen<3

Blå kofta - Bik Bok
Svarta leggins - H&M
Svart linne - BjörnBorg
Blommig midjekjol - Åhlens (inte med på bilden)
Svart midjeskärp - missäy (inte med på bilden)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0