Mimmis skills . . . . . .

. . . . .ja, nu ska ni alla få höra hur en dag med Mimmi är ;)

Aa, vi kom hem till mimmi och så skulle vi göra gröt, då sa mimmi att vi skulle göra den i mikron? värma mjölken i mikron och sen hälla i mannagrynen, så då gjorde hon det. Sen stog hon och rörde i det dära i mjölken och det blev typ välling som smakade soppa, och så tog hon och hällde i mera pullver för då hade hon inte mätt upp hur mycket det skulle vara i, då blev det typ klumpar och så skulle hon värma den ännu mera och sen blev det värsta hårda bollarna ist ;s Men mjölk fixar ju allt enligt mimmi, så då häller hon på ÄNNU mera mjöllk, okejj nu blev det klumpar i mjölk, då fyller hon på med socker och säger att jag ska äta det:P haha, det smakade bajjjs, usch! Haha, så slängde vi ut den gröten och så skulle vi göra kladdkakasmet ist, då häller Mimmi ägg på duken-.- och sen lägger såklart JAG min hand i det:P haha, aa det slutar iaf med att Mimmi häller smör på sin nya blus och att vi får äta smet! :P
Haha, vet att det kanske inte var så intressant:P men hoppas att ni orkar läsa iaf :D<3
Den fina smarta älskade Mimmi<3
För att ha något att komma med varje dag så tänkte jag hissa & dissa 1-3 saker varje jag :)
Blir mer senare nu ska jag äta, puss :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0