Mimmis dag ;)

Idag va det först skola då, sen drog Jag, Malin och Mimmi till Allum, jag köpte en väska och så köpte vi tejp till loppissaken-.- När jag kom hem så var Hannes sjuk och mamma var med Amalia på sjukhuset, hon låg inne med drop för att hon var uttorkad :o hemskt asså! :( aja, jag ville som sagt inte bli sjuk så jag sa att så länge det är ngn som är sjuk hemma är inte jag hemma, jag stekte pannkakor och brände mig såklart på armen "( sen gick ja till Mimmi och så skulle dom ha match så jag kollade på den, på vägen dit så såg vi en gata som hette Mimmisgata, (mimmi är nu jättestolt) sen vann dom matchen med 4-0 och jag höll på att frysa ihjäl -.-
Sen åkte jag hem och hämtade mina saker, duschade hos mimmi och nu kollar vi på film och ska äta chokladpudding :D
Långt inlägg, jag vet men hoppas ni orkar läsa i alla fall:P <3
kramaaaar (H)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0