Kväll med bästa!

När jag hade vart hemma ett tag så gick ja tillbaka till Mimmi och vi gick ut, i höll på att gå runt ett tag, hände lite saker . . . . . sen va vi på österlyckan typ och där var det först tre killar som typ va cepe, en typ sprang runt och hoppade och bara lät allmänt sjuukt :s sen dansade jag och mimmi uppe på en bänk där vid dom, askuul! efter ett tg när vi väntade på Philip och Fredrik så kom det en annan kille och han typ började snacka med oss och fråga massa, (skitful, luktade öl och gick som en apa?) Sen då kom Philip och Fredrik och så typ gick vi hem mot Mimmi, vi var seriöst INTE normala, men när är vi det ? :s haha aja, när vi var nästan hemma så gick Fredrik hem till sig och så gick vi och hämtade min platttång och så plattade vi Philips hår, det blev bara sååå sött haha<3
Go' kväll med mina bästaa! <3
Lite bilder som vi tog med min proffsiga kamera . . . . . höhö<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0