Koortis :p

Okej, nu har jag vart och tränat och jag fick ryck på mamma för hon var på ngt jäkla möte så jag fick vänta ute i 1 timme och 10 minuter i shorts, ett linne och en tröja! kl var typ åtta också så det var ju inte varmt direkt-.- jag vet att jag är grymt smart som inte tar på mig mer men jag planerade inte att vänta ute lixom:P aja, jag åt en liten pommes på donken medan jag väntade och lyssnade på musik innan mobilen dog för jag hade typ slut batteri xd Nu har jag just ätit och sitter och fryser i soffan, ska nog snart gå till min säng och kolla på lite teve. :)
Jag har på mig mina söta rosa strumpor, som e skiitgosiga och vääldigt gulliga, ni ska få se bild på dom, haha såå intressant, men jag älskar dom så . . . . . . .<3
Puss på denna ganska underbara dag :* (L)



En bild från veckan bara, bjuuder på min fiina outfit ;) höhö<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0