Chill(H)

Nu måste det väl seriöst vara sommar?!?! det kan ju inte vara ngt annat när man kan sitta ute i bikini och tycka att det är varmt? :D
Nu är det väl ca +20 lr ngt i SKUGGAN! Chillchill asså (H)
Ahh idag har ja iaf segat mig igenom en trökii dag i skolan, haltat hela dagen också, det måste seriöst vara ngt fel på mitt knä-.- snark, alltid är det ngt :P Får väl gå till läkaren och se om det är ngt sp!
Jag har faktiskt tagit mig lite tid till att plugga idag också, det blev inte så mkt mä det igår fasten ja har jäkla No-prov på fredag-.- hatahatahata!
Nu sitter jag i solen och steker, väntar på att någon ska komma hem och göra mat åt mig innan jag ska dra och träna, orkar seriöst inte anstränga mig och göra något att äta även fast jag är hungrig:P<3
Kanske hinner skriva ngt mer ikväll när jag kommer hem, <3
Kramiii (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0